2011. szeptember 26., hétfő

A mai nap hosszan

2011.09.26. 19:38 Eddy
7:15 Felkelés.
A felkelés az nagyon nagy volt...Rögtön hol a mobilom??o.O miért nem ébresztett?o.O Jaa megvan a megoldás mert lemerült xD így keltem későn és késtem is 5 percet és már ezért kibuknak-.-"
Jó még tusoljak még készüljek el szörnyű volt....-.-"
7:50.Tesi
Hát az nekem éppen nem volt mert 8-9 órában volt úszás Frúmmal:D
8:15 Fizika.
Megkaptam az első 2esem + még megkaptam a másodikat is -.-"
8:50 Biosz.
Megkaptam a 3masom inkbb nem mesélnék.
Belevágok a jó részbe is :P
Ebéd:Az csúcs szuppíí volt*-* utána irány város és irány a pályánkra.
Jó utána Frúmmal siessünk hazafele ruháért és egyebekért ohh és a Sütikémmel is.
Jó odaértünk a suliba az úszórészleghez.
Jó nem vittem sapkát azt béreltem 100 ft-ért nem vittem szemüveget az úszomester adott xD nem vittem papucsot jó papucs nélkül mentem fel a medencéhez...:D
Bazki olyan mély volt a víz hogy azt hittem meghalok.... de utánna fúllosan jóó volt jájááájááá:P:D
Na én léptem Páás*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése