2011. szeptember 28., szerda

Tegnapi napom röviden+a mai nap hosszan:P

2011.09.28 20:52 Eddy
Tegnapi nap röviden:
Kva szomorú voltam...:S másrészt meg nem is éreztem jól magam olyan volt minthogyha a szívembe kést döftek volna annyira szarul voltam:S
Szval a tegnapiról ennyit.
Mai nap:
Hát figy mint mindig 10 perccel később keltem azt tsőő magasról szartam le :P x)
Jóó lépjünk tovább irány zuhizni meg egyebek bepakolni meg a sok szart elvégezni...-.-"
Bementem a Gimibe mint mindennap elővettem a könyveket és füzeteket mint mindennap x)
Igen mókás sztori :P Bnőmékkel a mai nap kipingáltuk mindet hát az nagyon nagy volt x))
Szépszép szívecskék I love you felirat meg egyebek jó nézi a tanárnő és el kezdi hát kislányom hogy lehet ilyeneket firkálni a könyvbe és az mf-be??o.O Mondom neki tanárnő...tanárnő hát úgy hogy én vettem és az enyém majd Rékám(L) Közbe szól hogy ő is pingált majd Panncsó(fiú név) és Pannii*-* hát jó tanár semmit nem adott mert ők is bevallották hogy ők is voltak x))
Jó szereztem egy potya 5-öst két matek kérdésből x) hótra könnyű volt és csak az osztályból én tudtam áá x'D
Jó vége az óránknak eszembe jutott hogy Dance Time-ra elfelejtettem a cuccomat hozni jó ezzel semmi gond nem volt elmentem vettem egy sima fekete nadrágot ami térd és ráírtam a csapat nevet azt is Rékáámmal (L)A csapatnév pedig:,,Forever Dance(L)" Jó vettem egy ilyen kipingált pólót egy q*va drágát de mind1 x) az a lényeg hogy tökély és ami a legjobb hogy a kedvenc számaimra kellett táncolnom ^.^
Ide be is illesztem nektek ezeket :P <3.<3 én imádoom<3
Mivel 8-9-dik órában volt így ennyi dalra tudtam táncolni =)
Na ennyit a mai napomról Jóéjszakát sziasztok(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése