2011. október 8., szombat

ŁŁ Kis Cansum most miattad írokk ŁŁ

2011.10.08. 21:35 Eddy
ŁŁ((:<3Igen,Igen bizony most te kaptad a színpadot KIS CANSUM<3((:ŁŁ
A mai nap az nagyon jó volt szinte egész nap megállás nélkül csak veled beszélgettem és hát ugyi szülinapod lesz csináltam neked ajikat is kettőt már meg kaptál de még van ám ŁŁ majd azt meg hnap meg hétfőn ŁŁ
Most beillesztem hogy kezdő létemre mit is tudtam összedobni neked ŁŁ
Az első egy vidi volt remélem tetszeni fog nektek is látcsiim nem csak neki ((:
 
És volt még egy kép is ám arról see feledkezzünk meg :D
 
És köszike a 36-tal több látcsiit ŁŁ ez sokat jelent nekem és Kis Cansu msnen folytatjuk :D
Bye:Eddy és Jóéjszakát ((:
23:16
Összedobtam még egy bemutatkozót kukkantsd meg ((: (ha érdekel)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése