2011. október 9., vasárnap

,,Dúl a Love"+milyen jó az Ipad

2011.10.09. 20:57 Eddy
Bizony az új dizim címe ,,Dúl a Love" mint láthatjátok a fejlimet is látszik rajta hogy Ezelről és Eysanról szól mivel én most őket szemeltem ki dizim áldozatául így ők lettek rajta<3 szerintem olyan kis édesek <3 ^.^
+ Nagyon jó hogy anyáéktól Németből kaptam egy Ipadot pl most is hasznát veszem mivel erről írok nektek mivel német így elég nehéz volt belépni :S Tudjátok most egy leánybúcsúztatón ülök ami kb vagy 23:00-ig fog tartani ezért döntöttem úgy hogy összedobom nektek ezt a kis dizájnt cseréknek írok hogy fenn van!
Most is éppen ,,Kis Cansuval" beszélgetek viszont nem csoda ő a netes Lb ((: ^^
Facen és msn-en is elértek mostmár:
Msn-em: eddyanewem@hotmail.hu
Na mára ennyi Tsőő *-* és jóéjt ohh és majd mesélek a leánybúcsúztatóról hnap :P
U.I.: Mivel hnap arra a ki*bszott allergia vizsgálatra kell menni aminek nem örülök csak egy a jó benne megúszom a sulit *-* így lehet csak később jövök frissel mer még utána menjek úszni meg dance time!:D Na mostmár téll lépek Szisztok((: ohh és Jóéjt ((:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése