2011. október 10., hétfő

Leánybúcsú ;) + allergia vizsgálat + dance time lesérülés :S+Köszi a több mint 300 olvasót :D

2011.10.10. 20:30 Eddy
Sziasztok hát mivel ma nem voltam suliba alleluja :D elmondanám a napom részletesen :S
Leánybúcsúval ;) kezdeném :P 
Gondoltam magamba már este 10kor hogy hülye leszek ha ottülök így buszozhattam haza fele este mer anyám a drága nem akart hazavinni -.-" na jó hazaértem estélyi ruhám már majdnem a szétszakadás és a kidobás közt lebegett de végén mosóba és varrodába vittük hnap anyámék mehetnek érte ára :20.000 ft!
Mondtam anyáméknak hogy megőrültek alapból a ruha volt 18.000 és a megvarratás meg 20 -.-"
Na jó térjünk a mai napra. 
Hogy milyen volt a napom ??
Sokan kérdezték szörnyem pocsék üljek abba a szar kórházba és ráadásul mivel 3 dologra vagyok allergiás így a hülye orvosom 3 különböző időpontot adott a drága ;) (mondtam:Köszi de többet ne így :D) 
Jó hát mire végeztem alap hogy 15:00 volt és még menjek vissza a suliba Dance Time-ra -.-" (mondtam:Hurrá más se hiányzott így is kivagyok még menjek oda is, szeretem csak ma nincs kedv érzet semmi -.-")
Jó hát nem jó kis sérülést szenvedtem két nagyon nehéz számot kaptam amire táncolni kellett meg ugye gyenge is voltam mer mind a 3 helyen két tűvel vettek tőlem vért(nem írok matekot most ...:S má ahhoz is fáradt vagyok xD) Jó és így szereztem a sérülést tiszta kába voltam na és ebből lett a sérülés kar törés + bokámmal vmi hnap meg azzal is  mehetek az orvosokhoz -.-" (Mennyire örülök neki és azt mondta a suli orvos 1.5 hétre tuti kiírnak,Őszintén én nem akarom hogy kiírjanak :D mer szeretek suliba járni ennyi baráttal lenni :D ) Na majd a gipszemen sok autogram lesz :D 
Na inkb a máról és tegnapról ennyit írtam vna még hosszú is :D na Páás és Jó éjszakát ((: *-*
U.i.: Köszi a több mint 300 olvasót látszik van értelme szerkizni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése