2011. október 11., kedd

mai napom

2011.10.11. 20:48 Eddy
Háth a mai napom...
Mit mondjak :S nem tudok jót mondani ...
A lábam kapcsán kiderült hogy be volt már gyulladva meg a csontom átfázott vagy mi szval kaptam rá egy csomó gyógyszert és mivel azt mondták sokáig tart míg meggyógyul így 1 teljes hétre kivagyok írva tesizni és úszni nem kell mer a tanév végéig felmentésem van és őszintén még zúzódott is így be van gipszelve -.-" milyen szar vele a lakásba gyalogolni hát még a suliba mikor az emeleteket fogjuk járni milyen szar lesz már -.-" osztálytermünk alapból a negyedik emeleten van ( a legfelsőn) és ez még semmi -.-" 2 órán vagyunk ott és még utána járkáljunk fel le...-.-" bár örülök hogy tolókocsiba nem kényszerültem de higyjétek el nincs is kedvem suliba menni... Most fejeztem be a tanulni valót is mer azért nagyon nehéz bepótolni a hétfői anyagokat és ma is 7 órám volt azt hittem megzavarodok! -.-"
Hnap legalább vmi ünnepség lesz így a hetedik órám elmarad :D de 8 órába bepótóljuk -.-" Jó majd jön a szallagavató tánc és figy ezt tartom hülyeségnek 2 osztálynak egy ofője van xD én nagy hülyeségnek tartom de mind1...-.-" Jó tovább lépjünk.
Néha annyira jó az orvosnál ülni de 3 órádra menjél vissza annyira ciki volt bemenni az idegbeteg tanár volt benn oszt itt magyarázott mindent én meg belépek oszt elkezdi!
Tanár Úr: Hát kislányom azért kérlek szépen hogy lehet belépni így az óra közepére amikor már megkezdődött késtél igazolatlan.
Én: Tanár Úr! A lábammal orvosi vizsgálaton voltam kiírtak egy hétre de még a mai nap bejöttem tudja nem szeretnék lemaradni!
Tanár Úr : Oszt kit érdekel hogy te milyen vizsgálaton voltál!?! Jóvan most elnézem neked ülj le Sziszkóka(fiú) mellé és maradj néma csöndben vili???!!!???
Én: Igen is tanár úr. -.-"
Ő a legszarabb tanár a sulinkba -.-" és az ő óráit utálom a legjobban -.-" és kvára nem érdekel mi van vele...
mer őszintén én a sulit úgy nézem hogy a barátokkal / haverokkal érdemes foglalkozni a többi leszarva (Y) (Najó ez is értelmes volt xD) Jó számit a suli alapból mindenből jó jegyeket szerzek pedig nem is tanulok annyit -.-"
Azt még ennek a hülyének áll feljebb -.-" Na mind1 inkb hagyom is legalább még hnap mejek suliba de már hnap utántól kivagyok írva vagyis csütörtöktől(X.13)-csütörtökig(X.20) szval jó lesz itthon:D végre egy kis pihenés :D ;) 
na jó én léptem Csőő *-* Jóéjt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése