2011. október 14., péntek

,,Magány s Csalódás egyszerre"

2011.10.14 21:40 Eddy
,,Fejből s szívből kiverni téged lehetetlenség
Te vagy a csillagos ég
Te ragyogsz szívemben s
lelkemben"/Saját költemény/
Most indulok haza egy helyről ahol azzal szembesültem hogy
Engem egyáltalán nem szeret a nagy ő
Feleslegesen etettem magamban a hitet
És EGY (FRÚ -.-")barátnőm(mostmár téll betelt a pohár)
Őt is lenyúlta nem volt neki elég Máté mostmár Bálintot is lenyúlta!
Tess írok neveket -.-"
Most olyan állapotba vagyok hogy egy rossz szó és úgy
ordítok mindenkivel hogy örökre megutálhat :@
És már elegem van hogy a chatembe írkálnak angolul a hülyék
és ami a nevükbe van cím az Vírus szval ne kattoljatok rá látogatók
Ez fonti mer én is a gépemmel rákattoltam és kötött is a szerelőnél 
Ezért írok Ipadról
Szval mivel most indulok haza jó barátom
Adam hazahoz <3 annyira cukipofi :D
Köszi Adam hnap ismét tali de most 4szemközt :D
Mára ennyi lenne az utcsó bejegyzés <3
Sziasszttokkk*-* És jóóéjt *-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése