2011. október 14., péntek

New dizájn+dizájn story+mai Storym

2011.10.14. 19:40 Eddy
Halii!! Ma megjött az új dizi ((: Az új dizi rövid storyja ((: :
A dizim rövid sztorija az hogy azt mondta az én Kis Cansum hogy szereti Ririt <3 így hát összedobtam egy jó dizit ez jobb mint az előző :D
Mivel ma is itthon kuksoltam megcsintem a tegnapi anyagot és nem volt kedvem jönni se délbe ledőltem aludni mivel alig tudok járni :S
Anyának ma van a szülinapja és nem látom :'( és hiányzik mer a leánybúcsú után ment a nagyihoz ápolni és csak hnap jön haza szval hnap ünnepeljük  egy nagy bulival vagy 100 ember lesz ott (rokonokkal együtt véve) és mivel a lábam miatt itthon vagyok így kaptam egy nagy bőr ágyat ami francia ágy és kva kényelmes akk jöttek a szállítók szval apát hívtam hogy jöjjön már hazafele 30 percet vártunk rá...:S a szállítók már ki voltak akadva mer apa késett jó kifizettük a 230 000 de megérte :D <3 azon fekszem most is Ipaddal szval ennyi a máról byebye *-* és Jóéjt*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése