2011. október 3., hétfő

Maii napom+New Diiizziii!((:

2011.10.03. 20:22 Eddy
Mint láthatjátok a Site Cousin-t leszedtem mert volt néhány kis vita a hülyeségről szval a barátságunk megszűnt szval Site Cousin nincs már :(( Új dizi van mert Barbee-t szeretem is és tetszenek ezek a képek szval az új klippjéből kivágtam a két kedvenc képem :P és itt az új klipp 2 nyelven :P Hallgassátok meg :P
 
 
+ A mai napomról....
Hát őszintén semmi jó hírt nem tudok mondani...
Háth max annyit hogy a pasimmal ma szakítottunk 2 év után szval ma nagyon kivagyok :(( :S :'( de nem gondolok már rá annyira mint eddig :( 
Tegnapit annyival kiegészíteném:hogy rossz történt velem mert összevesztem 2 jó emberrel de azért mert nem hisznek nekem meg hazudtolnak őszííntén én nem tudom őket befolyásolni én nem tudom őket arra vezetni hogy higyjenek nekem szval én nem tudok mit csinni ez van hát ez van lényegében szval ha akarnak hisznek nekem ha nem akk nem!
Na mára ennyi Csácsá *-* Jóéjt *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése