2011. október 5., szerda

Mai napom röviden(nem tok mit mondani :S)

2011.10.05. 21:00 Eddy
Srry hogy megint elmaradtam de nem tok jönni nem tehetek róla...:S
Mer anyáék 2 hónap után most jöttek haza és velük is kell lennem egy pöpet....:S
Meg hát egy csomó ajit hoztak nekem és azt megakartam nézni :P 
Na meg a mai napom elég szar volt...
1.Mer EZELNEK vége :S :'(
2.Mer gyógytesim volt :S
De volt egy jó is :P Dance Time volt ma is :P annyira örültem :P 
Olyan jó volt Barbee számára táncolhattam amit megosztottam a hétfői bejegyzésben meg még egyebeken de full jó volt :P =))
Meg hát kimaradt az Ezelből egy kivágás hogy hogyan ölte meg Cengiz Eysant most elhoztam nektek a vidit lessétek meg :S nem túl boldogító ...:S
 
És hoztam egyet a megerőszakolásról is amit Cengiz tett szegény Eysannal.:
Mára ennyi Bye És jóéjt *-*
U.I.:Köszi a 161 olvasót ez jól esik hogy ennyien olvassátok a blogom :P =)) ((: (::

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése