2011. október 6., csütörtök

Szerintetek ez nem szemétség??

2011.10.06. 20:33 Eddy

Engem vádol a blogosoldi.blogspot.com szerkije...-.-"


2011.10.05. 22:00 Frú
Már felháborodtam mert engem vádol a blogosoldi.blogspot.com szerkyje hogy elloptam a barátját meg hogy miattam veszett össze Ayseval és Zoeyval(Charity-vel).
Hát kisangyalom elkell mondjam semmi nem miattam van ... ez van engem jobban és többen szeretnek az osztályba és mivel a barátságunk tönkre ment így senkid nem maradt....-.-"
Ayseval meg Zoeyval azér vesztél össze mer inkb majd személyesen elmondom kedveském...-.-"
És ezér nem jöttem frissel mert tudjátok már ez bosszantó...-.-" 


Ezt írta a kis angyal-.-" jajj már a suliba is megadtam a magamét de csak folytatja tovább és itt van a chat írásom amit válaszoltam rá...-.-"
20:25 Eddy(www.blogosoldi.blogspot.com: a volt pasimnak egy csomó haverja van de tudd én vagyok az osztályelső sajnállak kis angyalom és a hozzászólásokat igazán nem kellenne kitörölni bár ezt is kifogod -.-" szánalom -.-"
20:24 Eddy: Figyelj Frú!Ezért ezt már nem kellett vna kiírni hogy téged vádollak bár igen téged vádollak mert elárultál és becsaptál és amit igazság mondó mondott azt igazán nem kellett vna kitörölni tudod-.-" már szánalom vagy tudod miért szeretnek többen mert 
 
Ezt írtam a bejegyzésére de mivel tudom hogy kitörli így beillesztettem hogy lássátok hogy milyen legjobb barátnőm volt...-.-" mintha én tehetnék arról hogy a pasim ellopta meg egyebek -.-"
Szval a mai napom így telt...
Meg elküldtek megint Allergia vizsgálatra macskaszőr,por és füst allergia vizsgálatra hogy amit adtak tapaszt vagy mit hogy az használt e de nem -.-"
Na mára ennyi én léptem Bye és Jóéjt *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése